Anar al contingut principal
  • Construcció
    • El sistema Eskimohaus®
    • Requisits Passivhaus
    • Qui acompanyem
    • Garanties i postvenda
    Promoció
    • Promocions actives
    • Tipologies de promoció
    • Col·laboració amb propietaris de solar
    • Preguntes freqüents
    Rehabilitació
    • Diagnosi i certificació energètica
    • Aïllament de façanes i cobertes
    • Instal·lacions i solar fotovoltaica
    • Ajudes Next Generation EU
    Patrimonis
    • Com funciona
    • Inversors privats i family office
    • Coinversió i joint venture
    • Preguntes freqüents
  • Productes
  • Projectes
  • Nosaltres
  • Blog
Pressupost
Premsa 4 maig 2017 2 min de lectura

Betevé obre les portes d'una casa d'alta eficiència a Sant Cugat del Vallès

El programa Verd Primera de Betevé va visitar una de les cases d'alta eficiència energètica de PAPIK Group a Sant Cugat del Vallès, amb l'aerotèrmia com a protagonista.

El passat 18 d'abril, el programa Verd Primera de la cadena Betevé va visitar una de les cases d'alta eficiència energètica de PAPIK Group ubicada a Sant Cugat del Vallès. La visita va permetre mostrar, sobre el terreny, com la construcció d'habitatges pot assolir un rendiment energètic molt elevat fins i tot sense arribar formalment a l'estàndard Passivhaus.

Una casa eficient, més enllà de l'etiqueta

El reportatge il·lustra una idea central de la manera de treballar de PAPIK Group: l'eficiència energètica no depèn d'una única certificació, sinó d'un conjunt de decisions constructives ben executades. Un habitatge ben resolt en aïllament, orientació i instal·lacions pot oferir un confort molt alt i un consum reduït, encara que no persegueixi la certificació completa. En aquest cas, la casa de Sant Cugat del Vallès serveix d'exemple d'aquesta aproximació pragmàtica a l'alta eficiència.

L'aerotèrmia com a sistema protagonista

Durant el reportatge, el responsable de Panasonic va acompanyar l'equip per explicar què és l'aerotèrmia. Es tracta d'un sistema d'alta eficiència energètica que aprofita l'energia present a l'aire exterior per generar aigua calenta sanitària i calefacció. En integrar-se en un habitatge ja de per si ben aïllat, l'aerotèrmia permet cobrir les necessitats tèrmiques amb un consum notablement inferior al dels sistemes convencionals.

Per a qui vulgui entendre com aquestes decisions es traslladen a l'obra, els criteris d'aïllament i sistemes formen part del nostre enfocament tant en obra nova com en rehabilitació energètica.

L'alta eficiència no és una etiqueta, sinó el resultat de moltes decisions constructives ben preses.

Tornar al blog Descarregar PDF
  • Avís legal
  • Privacitat
  • Cookies
M info@papik.cat T +34 935 906 074
Instagram LinkedIn
PAPIK Group © 2026
Accés clients

Hola de nou.

Aquí trobaràs el seguiment de la teva obra i tota la documentació que t'hem anat enviant.

Recuperar contrasenya

Encara no ets client? Comença pel pressupost i t'obrim accés.

Aquesta web utilitza galetes

Utilitzem galetes pròpies i de tercers per analitzar el nostre servei i mostrar-te publicitat relacionada amb les teves preferències. Pots acceptar-les totes, rebutjar-les totes o configurar-les.